*Officieel Chemtrails Meldpunt*
Vooral de laatste paar dagen gaan de Chemtrail meldingen alle records te boven.
Iedereen heeft wel een datum en tijd te melden bij elk individueel geval, soms zelfs filmpjes en fotos.
Het is natuurlijk mooi dat mensen hier voor de moeite doen en names iedereen bedankt hier voor!
Het enige wat me opvalt is dat het bij datum, tijd en foto blijft.
Daarom probeer ik voor dit Forum een meldpunt op te richten waarin gedetaileert meldingen worden gedaan van chemtrails, zodat we er ook een makelijk overzicht van hebben.
Tot nu toe is er een discusie gaande onder de zelfde catagory in dit Forum met de topic naam 'Chemtrail Alarm'.
Ook word de redactie heel vaak gemailt met deze meldingen.
Toch dacht ik dat het een goed id is iedereen te motiveren zijn of haar informatie te melden op een centraal publiek punt met gedetaileerde informatie zodat dit ook eens stevig onderzocht kan worden.
Ik vind namelijk niet dat we ales meteen moeten aannemen voor er een compleet onderzoek is gedaan met aan elkaar aansluienede bewijzen, en niet aleen specifieke gevallen studeren en binnen die kaders blijven
Hier heb ik vrijwel niemand over horen praten in het forum.
Of er word gezegd dat het een complot theorie is of er word gezegd dat iedereen die denkt dat er iets raars aan de gang is gek is.
Die polarizatie zie je ik heel sterk.
En vind dit jammer, ik zie dat bijde partijen potentie hebben om krachtige feiten bovenwater te halen, maar dit doen ze niet.
We hebben skeptitie nodig, en we hebben ook mensen nodig die nieuwe theorien bedenken.
Ik snap niet waarom deze 2 groepen elkaar als vijand zien als ze alebij het zelfde streven: de Waarheid!
Schenk ons de wijsheid die ons langs het pad der waarheid zal leiden. Houd alles wat kwaad is ver van ons, zodat de zon nooit uit schaamte zijn gezicht voor ons verbergt en ons in de duisternis achterlaat.
-Uit een traditioneel dankgebed van de Sase-Ha-Wa (Seneca-indianen)
Hoe meld ik Chemtrail activiteit?
Onder deze topic meld je je chemtrail informatie in de volgende volgorde:
Meld alles zo prcies mogenlijk, niet altijd kan elk punt gecovered worden, probeer gewoon je best te doen, en wat je kunt melden is altijd goed!
- *Weersomstandigheden (helderheid, tempratuur, luchtvochtigheid, luchtdruk, windsnelheid, wind richting, en soort wolken)
- Lucht activiteit over de hele dag in ochtend midag avond en nacht (waneer er meer vliegtuigen in de lucht actief waren en waneer niet, en als je het verschil ziet hoeveel gewone vliegtuigen en hoeveel sproeiers)
- Eventueel beeld matriaal
- *Duur van chemtrails (hoelang belven ze in de lucht)
- Extra comentaar (dingen die opvielen)
* = Erg belangrijk
Sucses!