Telegraaf: Ster der verlossing is nabij

Algemene discussies over nieuws en actualiteiten.

Re: Telegraaf: Ster der verlossing is nabij

Nieuw berichtdoor Assira op 27 dec 2008 11:07

Indigo schreef:Die ster heb ik gisteren avond gezien,..viel me op dat het zo ontzettend helder was.
Nog meer mensen die ster gezien?

Ik heb ze gisteren ook gezien! Wat schijnt ze fel eh! Ik heb er geen idee van of het nu venus, sirius, weet ik veel is. Ik heb wél mijne vent is goed vastgepakt en een dikke zoen gegeven. :l:
Alleen mensen met fantasie hebben oog voor de werkelijkheid.
Assira
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor kathan_justme op 27 dec 2008 11:48

@assira,

:smile:

De hele nacht was het een prachtige hemel met overal sterren.
Op eerste kerstavond was er ook de kleine beer te zien{Zo heet dat toch},3 sterren onder elkaar.

mijn moeder noemde dat sirius....{dacht ik}
kathan_justme

Nieuw berichtdoor Rodolf op 27 dec 2008 17:06

Het Dolle Eland schreef:Met alle respect, maar die heldere 'ster', die nu zo mooi zichtbaar is, dat is de planeet Jupiter. Deze is nu in de (namiddag) vooravond tot na zonsondergang te zien in het zuidwesten en verdwijnt in het westen aan de horizon na de zonsondergang. Jupiter geeft wit licht en is nu zeer prominent aanwezig, heel mooi verschijnsel dus. Na een aantal maanden is Jupiter niet meer voor ons zichtbaar, want hij zal steeds lager aan de horizon komen te staan.

Wel heel fraai hoor! Vanavond een winterse zonsondergang, met een knalrode lucht en daar stond Jupiter letterlijk te schitteren. Je zou er zo inderdaad een betekenis aan willen geven.

Venus komt ook steeds beter in beeld, maar Venus is klein en geeft een roodachtig licht. Deze staat zuidelijk, ongeveer 40 graden omhoog gekeken. Venus zal de komende maanden steeds beter zichtbaar worden, maar zeker niet te vergelijken met het mooie beeld dat Jupiter nu ons heeft. Venus is heel klein, dus je moet er niet teveel van verwachten.
In het oosten en draaiend over het zuid-westen, zo'n 80 graden omhoog kijkend, zie je Uranus en deze draait over het zuiden weg naar west-noord-west. Uranus heeft een wat orange gloed en is erg klein.
Later deze maanden zal in de tweede helft van de nacht ook sarturnus verschijnen in het sterrebeeld leeuw. Ook mooi helderwit, maar weer veel kleiner dan Jupiter. Met een verrekijker kan je altijd wel enkele manen rondom Sarturnus spotten.

Hier in het koude Zweden hebben we nu een groot hoge drukgebied, met droge lucht. De sterrenhemel is werkelijk prachtig met het blote oog. Je ziet er miljarden en de melkweg is adembenemend mooi zichtbaar.

Over die verlossing? Het zou wellicht erg prettig zijn voor velen. Maar laten we nu gewoon met zijn allen ons gezonde verstand gebruiken. Zet die TV uit, ga met elkaar naar buiten, kijk omhoog en besef waar we ons in bevinden. Eén grote quantumsoep! Een magnafiek balans van enorme krachten en wij staan daar middenin als nietig klein mensje.

Houdt elkaar eens stevig vast, zeg dat je van elkaar houdt, meer is er echt niet nodig.

Succes met zijn allen!

Excuus, maar het is toch echt Venus die daar zo heldert
Rodolf
Vaste bezoeker

Nieuw berichtdoor Judith op 02 jan 2009 12:01

Hier nog de antwoorden op onderstaande vragen.
galaxy schreef:
Gewoon een paar dingetjes die ik mij afvraag:

- Zijn er wereldwijd nog andere kranten met dezelfde advertentie ??
Ja, over de hele wereld zijn groepen actief voor Share International. Vele van hen hebben na het ontvangen van het bericht over de ster advertenties geplaatst in media in de betreffende landen.
- Wie heeft die advertentie's dan betaald ?
(verkoop van de ezel en kribbe levert hiervoor niet genoeg op)...
Deze worden betaald door donaties vna mensen die het verhaal van Maitreya geloven en op die manier eraan willen bijdragen dat het bekend wordt in de wereld.
- Welke ster is het die zo fel is ?? (ja, heb hem gezien).
De ster is nog niet gezien, voor zover ik weet. De felle ster was Venus. Belangrijk: de bewering door Marijke op ten Noort in de Telegraaf dat het in ieder geval voor Kerstmis zou gebeuren is m.i. NIET JUIST! Er is geen enkele tijdsaanduiding gegeven, behalve "zeer binnenkort".

- Constatering; telegraaf = PCM = NWO (red alert toeters en bellen gaan hier massaal af).
Laat je niet leiden door angst; angst is een slechte raadgever. Luister naar wat je hart zegt.
- Wie gaat de zendtijd betalen als die gast wereldwijd op TV komt ?? (** ruikt alweer een NWO-luchtje ** ).

Maitreya zal al eerste worden geinterviewd door een Amerikaans TV-station,dat hem zelf heeft uitgenodigd.Hij zal pas wereldwijd op tv komen als hij inmiddels wijd en zijd bekend is. Wie de zendtijd betaalt is dan zo ongeveer een van de laatste vragen die van belang zijn.

-Wie heeft inside informatie, of heeft de mogelijkheid om antwoorden op mijn vraagjes te geven ?? Ik, maar je kunt ook heel veel vinden op http://www.sharenl.org.
Judith
Bezoeker

Vorige

Keer terug naar Algemene Discussie