BEST UFO RESOURCES

Alles wat te maken heeft met U.F.O`s (unidentified flying objects), E.T (Extraterrestrial life).

Re: BEST UFO RESOURCES

Nieuw berichtdoor Vonnie op 29 jul 2010 14:06

MOTHERSHIPS in our Solar System

"I have not failed.... I've just found 10.000ways that don't work"!Afbeelding
Vonnie
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Zoeker op 29 jul 2010 14:30

Vonnie schreef:MOTHERSHIPS in our Solar System

Och, we hebben één grote troost: als het allemaal waar is, en als dit alweer geen trucage is, dan hadden ze ons al lang kunnen vernietigen, indien ze dat wilden. Ik maak me dus geen zorgen: de ergste vijand van de mens is de mens zelf! Homo homini lupus est (en daarmee bedoel ik de Aarde-mens zelf). :ewink:
Het is maar goed, als het goed is, voor iedereen, wereldwijd! http://progressiefforum.yuku.com/topic/383/t/De-39-sociale-imperatief-39-als-leidraad-voor-de-21ste-eeuw.html
Zoeker
Niburiaan

Nieuw berichtdoor CIRIUS op 29 jul 2010 22:47

Zoeker schreef:

Och, we hebben één grote troost: als het allemaal waar is, en als dit alweer geen trucage is, dan hadden ze ons al lang kunnen vernietigen, indien ze dat wilden. Ik maak me dus geen zorgen: de ergste vijand van de mens is de mens zelf! Homo homini lupus est (en daarmee bedoel ik de Aarde-mens zelf). :ewink:

de mens op deze aarde lijkt mij ook het gevaarlijkste wezen ( in de buurt ) en een gevaar voor zichzelf. Dat latijnse spreekwoord is maar al te waar ! Ik zie 'momenteel' ook niet direct bedreigingen die van buitenaardse oorsprong zouden zijn.
CIRIUS
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Vonnie op 31 jul 2010 10:57

star_people UFO Disclosure 2010 -
America Finally Admitting Aliens Are Among Us!?
http://bit.ly/byWWIm
Vonnie
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor CIRIUS op 01 aug 2010 22:08

Er komt meer en meer naar buiten ( ook in de VS...de laatste jaren ). Het is nog niet echt een OFFICIELE aankondiging ( of disclosure ) maar met de vele getuigenissen van topfiguren ( militaire e.a. / astronauten etc. ) begint de puzzzel zich meer en meer tot een herkenbaar beeld te transformeren ! Dit alles aangevuld door de vele gegevens uit andere landen, en zo krijgen we werkelijk een verbazingwekkend panorama van buitenaarse activiteiten. Men moet leren accepteren dat de mens niet alleen is in dit bijna oneindige universum,...en dat de oude indianenverhalen over afschrikwekkende aliens stilletjes aan mogen vervangen worden door nieuwe gegevens ( niet dat er in het verleden nooit geen ontvoeringen en verminkingen van dieren plaatsvonden..maar dat was bijna altijd dankzij 1 soort...die kleine grijzen > die zijn blijkbaar verdwenen of weggejaagd. Het is in elk geval reeds veel jaren geleden dat deze van zich lieten spreken ! ). Aliens die ontvoerden of bedreigend overkwamen, behoren wellicht tot een minderheid in dit melkwegstelsel . Ik vermoed heel sterk dat er veel vredevolle soorten zijn, die de mens observeren en bestuderen...en hier af en toe wat in onze bodems en oceanen komen zoeken ( zeldzame grondstoffen ). Dit zijn daarom geen rovers. Ooit zullen we met deze soorten een vlotte communicatie hebben, en dan bedoel ik ook het merendeel der mensen. Het zal niet enkel meer een elite zijn die met hen in communicatie kan treden.
CIRIUS
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor langeharry op 01 aug 2010 22:13

Niet alles is de waarheid.. maar ach, de waarheid is ook niet alles...
langeharry
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Vonnie op 01 aug 2010 22:34

Phil talks about Dan Ackroyd's obsession with aliens on the Church of Lazlo radio show in Kansas City

Vonnie
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Vonnie op 01 aug 2010 22:38

Van onderstaand filmpje begrijp ik helemaal niets, kunnen jullie het mij uitleggen?

Vonnie
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Vonnie op 03 aug 2010 10:52

Aliens in the NASA Archives - More Stunning NASA UFO Anomalies Captured on Film

Vonnie
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor CIRIUS op 03 aug 2010 22:10

langeharry schreef:

http://www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=16&t=25007&hilit=interstellar#p302463

:wink:

UFO's blijven UFO's...maar hier en daar duikt er blijkbaar een moederschip ( mothership ) op...en sommige zijn soms enorm . Deze ruimteschepen zijn niet te vergelijken met aardse vliegtuigen, want soms zijn ze meer dan 10 keer zo groot als een passagiersvliegtuig ! OFFICIEEL beschouwd zijn het dan nog UFO's maar volgens de getuigenverslagen bezitten ze de eigenschappen van echte vliegtuigen, al bezitten ze dan buitengewone acceleratiekrachten en durven ze vaak plots van de radar verdwijnen ! ( ze bezitten de meest diverse vormen...en soms zijn het gigantische schotelvormige toestellen of vormen...in sommige gevallen driehoekvormig ) Dit is ook wat piloten en astronauten vaak verklaren. De Russische dossiers van Stonehill, Popovitch e.a. verwijzen hier vaak naar. Ook in CANADA, de VS en andere landen zorgden ze vaak voor paniek. Het stilhangen boven een militaire basis zorgde soms voor een algemene verlamming van de volledige electronische installatie.
De allergrootste moederschepen blijven echter meestal in een vaste baan rond de aarde.. en deze dalen zelden af, maar dan hebben we het wel over de gigantische tuigen die soms enkele kilometers lang zijn. Men merkt( e ) dan vaak kleinere verkennende tuigen ( vaak schijfvormige of damsteenvormige die deze grotere tuigen verlaten / verlieten ). Dit soort moederschepen zijn vaak sigaarvormig of cilindervormig.

Bovenstaande gegevens zijn enkel gebaseerd op internationale UFO-rapporten doorheen vele jaren (vanaf de jaren vijftig ).

nb :
Ditmaal spreek ik me echter niet uit over bovenstaande beelden. Ik heb het nu over moederschepen in het algemeen.
CIRIUS
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Vonnie op 05 aug 2010 23:46

BreakingNews British X-files say Winston Churchill ordered cover-up of military pilot encounter with UFO in WWII
http://bit.ly/bCL6Yb
Vonnie
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Vrijdenker op 06 aug 2010 12:31

Vrijdenker
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Kelvin op 06 aug 2010 19:05

Vrijdenker schreef:http://www.telegraph.co.uk/telegraphtv/7929141/UFO-witness-wrote-to-Tony-Blair-with-security-fears.html

http://greyfalcon.us/BACKUP.htm

:chead: :smile:

Ja inderdaad :chead:
Kelvin
Bezoeker

Nieuw berichtdoor CIRIUS op 06 aug 2010 22:43

Vonnie schreef:BreakingNews British X-files say Winston Churchill ordered cover-up of military pilot encounter with UFO in WWII
http://bit.ly/bCL6Yb

in elk geval SPREKEND Vonnie !
CIRIUS
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor CIRIUS op 06 aug 2010 22:46

Vrijdenker schreef:http://www.telegraph.co.uk/telegraphtv/7929141/UFO-witness-wrote-to-Tony-Blair-with-security-fears.html

http://greyfalcon.us/BACKUP.htm

:chead: :smile:

een boeiende en eerlijk overkomende getuigenis van deze vrouw !
CIRIUS
Niburiaan XL

VorigeVolgende

Keer terug naar U.F.O / E.T