Aanslag op Koninging Beatrix?

Plaats hier Nieuws, Updates, Artikelen, Links van jezelf.
Houd het overzichtelijk, en onderwerp gerichte posts kunnen gewoon in het betreffende forum.

Re: Aanslag op Koninging Beatrix?

Nieuw berichtdoor Arminius op 30 apr 2009 18:26

Beatrix naar Bilderberg Conferentie

AMSTERDAM - Koningin Beatrix staat op de gastenlijst van de 57ste Bilderberg Conferentie die in mei in het Griekse Athene wordt gehouden. Dat meldt de Griekse krant Elefteros Tipos.

Volgens de krant staan naast Koningin Beatrix ook Condoleezza Rice, Jacques Chirac en tientallen vertegenwoordigers van internationale bedrijven op de gastenlijst. Over de de Conferentie doen al jaren de wildste geruchten de ronde. Zo wordt gesteld dat er tijdens de jaarlijkse conferenties in het geheim plannen worden gesmeed die de wereldpolitiek beïnvloeden.

Eén van de belangrijkste regels van de Bilderberg Conferentie is de ´the silent Law´. Die leidt ertoe dat alles wat gezegd wordt, achter gesloten deuren blijft. De Griekse krant noemt geen andere Nederlandse namen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3561 ... tie__.html
Arminius

Nieuw berichtdoor SupRemE op 30 apr 2009 18:28

de mafia noemt dat "omerta"
SupRemE

Nieuw berichtdoor Arminius op 30 apr 2009 18:31

Afbeelding

Afbeelding

"Wat begonnen is als een prachtige dag is geëindigd in een vreselijk drama, wat ons allen heel diep heeft geschokt. Mensen die er dichtbij hebben gestaan, die het hebben zien gebeuren op televisie, allen die het meebeleefd hebben, zullen met verbijstering en ongeloof gekeken hebben. Wij zijn sprakeloos dat zoiets vreselijks heeft kunnen gebeuren. Mijn familie, maar ik denk ook allen in het land, leven van harte mee met de slachtoffers, met hun familie en vrienden en met allen die door dit ongeluk diep geraakt zijn."

Beatrix
Arminius

Nieuw berichtdoor Arminius op 30 apr 2009 18:46

De laatste aanslag is alweer een tijdje geleden

Balthasar Gerards
Arminius

Nieuw berichtdoor ThaViking op 30 apr 2009 18:47

Ik ben heel erg benieuwd naar de voorgeschiedenis van de man in de Suzuki
Kan best frustratie zijn, huis uitgezet, baan kwijt en alle rompslomp die daar bij komt kijken
En misschien heeft die man uit wanhoop dit gedaan wat ik overigens zwaar afkeur maar een slecht vooruitzicht kan je alle menselijkheid ontnemen.

En dan zie je op zo'n dag als dit hoe veel geld er wordt verspild aan koninginnedag dan kan ik me ergens wel voorstellen dat zo'n man denkt waarom krijgt zij zoveel en wordt mij alles ontnomen, een gedachte wat waarschijnlijk wel meer mensen hebben maar niet zo uiten...

Altijd de verkeerde mensen die de dupe worden... :evil:

Ben erg benieuwd wat ze nog gaan melden over zijn achtergrond...
Verdeling en Religie worden (bijna) altijd Haat en Woede,
ThaViking
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Arminius op 30 apr 2009 18:50

Je zal maar in naam der Koniging uit je huis worden gezet...

Als een schuldeiser gelijk krijgt, dan ontvangt hij een vonnis, waarboven staat "in naam der Koningin".

edit: Het motief is nog niet bekend, maar vermoedelijk speelden financiële en privé problemen een rol. Zo zou hij wegens een huurachterstand uit zijn huis zijn gezet.

http://www.geenstijl.nl/
Laatst bijgewerkt door Arminius op 30 apr 2009 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Arminius

Nieuw berichtdoor Cosmo op 30 apr 2009 18:50

Lord Hema schreef:
Cosmo schreef:@ Lord Hema

Beatrix hult niet want die heeft voor dit leven gekozen weet je wel om op de troon voor king Anu te werken dus helaas zo moet je het spelletje zien, maar daar komt zeer snel een einde aan en dan gaan we feest virene Lorddrol_Hema_goddog

Ja maar dan ga je er wel vanuit dat ik de troon van die koning Anu [er]ken. Ik weet daar niks van..

Dat Beatrix niet alleen maar onze lieve Majesteit is, dat lijkt me wel duidelijk. Maar dat ze nooit huilt... ja, wat moet ik daar op zeggen dan? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Ik heb die video gezien. Beatrix heeft hele dikke ogen, je ziet dat ze er doorheen zit. Ja, dat kan toneelspel zijn -- maar ik denk niet dat ze een toneelspel gaat opvoeren voor een paar honderd Niburianen :wink:

Mijn oude naam moet je snel vergeten. Er rust een vloek op :wink:

Ik dacht dat jij uit belgie kwam dat je vertelde , maar je mag het best als jou koninginnetje zien hoor .
21.12.2012 SHIFT HAPPENS !!
Cosmo
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor ThaViking op 30 apr 2009 18:52

Yup nog zoiets belachelijks Arminius...indrukmaken zeker pffff

T'is maar een stempeltje, waar veel waarde aan wordt gehecht door dat soort instanties...
Verdeling en Religie worden (bijna) altijd Haat en Woede,
ThaViking
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor kathan_justme op 30 apr 2009 18:55

De uit naam van wordt vaak misbruikt en wel door crooks.

Thats why they are crooks
kathan_justme

Nieuw berichtdoor B-Bladluis op 30 apr 2009 18:56

Afbeelding

Afbeelding

't is te hopen, dat ze eindelijk doorkrijgen, wat ze in hun arrogantie aangericht hebben ...
zolang ze bij zionisten, yankee- en nazigespuis hun oor te luister leggen,
zijn ZIJ hoofdveroorzaker van dit soort desolate, fatalistiese akties

dat wat die gast vanmiddag flikte, oogt mij als een Pure wanhoopsdaad ...
en er zijn er in dit land intussen velen, waar het water aan de lippen staat ...
getergd door achterlijk inhumane wetjes; leeggezogen door dat geteisem in den haag
staat bijltjesdag voor de deur !!!

Kosmiese wetmatigheid: gedachte, woord en daad keren zich 10-voudig tegen je !!!

WILLEM WAKKER WORDEN !!!
Laatst bijgewerkt door B-Bladluis op 30 apr 2009 19:06, in het totaal 2 keer bewerkt
Stand up for what you believe in, even if it means standing alone. GLP
B-Bladluis
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Lord Hema op 30 apr 2009 18:58

Cosmo schreef:
Lord Hema schreef:
Cosmo schreef:@ Lord Hema

Beatrix hult niet want die heeft voor dit leven gekozen weet je wel om op de troon voor king Anu te werken dus helaas zo moet je het spelletje zien, maar daar komt zeer snel een einde aan en dan gaan we feest virene Lorddrol_Hema_goddog

Ja maar dan ga je er wel vanuit dat ik de troon van die koning Anu [er]ken. Ik weet daar niks van..

Dat Beatrix niet alleen maar onze lieve Majesteit is, dat lijkt me wel duidelijk. Maar dat ze nooit huilt... ja, wat moet ik daar op zeggen dan? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Ik heb die video gezien. Beatrix heeft hele dikke ogen, je ziet dat ze er doorheen zit. Ja, dat kan toneelspel zijn -- maar ik denk niet dat ze een toneelspel gaat opvoeren voor een paar honderd Niburianen :wink:

Mijn oude naam moet je snel vergeten. Er rust een vloek op :wink:

Ik dacht dat jij uit belgie kwam dat je vertelde , maar je mag het best als jou koninginnetje zien hoor .

Gaaaaast, ik kom uit omg. Utreg, dat weet je toch :evil:
Are you [G]One-a keep on taking those pills? ...I AM!

[G]uess what... I think I'm parked in the red zone - Haha81ha
Lord Hema
Super Niburiaan

Nieuw berichtdoor kathan_justme op 30 apr 2009 19:00

Ja,gedachte keert zich tegen je.
Ook gedachtes over karma van anderen.
Dat keert zich ook tegen je.
kathan_justme

Nieuw berichtdoor Arminius op 30 apr 2009 19:12

Goed voor de populariteit

Nederlanders achter koningshuis en Willem-Alexander

Het koningshuis blijft onverminderd populair en de Nederlanders hebben veel vertrouwen in Willem-Alexander als koning. Dat blijkt uit de jaarlijkse Oranje-enquête van TNS NIPO.

87% van de Nederlanders vindt dat Nederland een monarchie moet blijven. Slechts 13% vindt dat Nederland een republiek moet worden, met een president als staatshoofd. Vorig jaar april was nog 85% voor de monarchie. Het cijfer schommelt al sinds 2003 rond de 86%.

Bij de Nederlanders is prinses Máxima het populairste lid van het koningshuis. 51% van de Nederlanders noemt haar als eerste. Ze laat haar man prins Willem-Alexander (10%) en koningin Beatrix (5%) ver achter zich. 16% van de ondervraagden vindt overigens alle leden van het koningshuis even sympathiek.

85% van de Nederlanders vindt dat koningin Beatrix het goed doet als staatshoofd. De waardering voor haar werk is sinds 2003 alleen maar gestegen. De waardering voor haar opvolger is ook groot. Volgens 84% van de ondervraagden is Willem-Alexander klaar voor het koningsschap. Dat percentage is al sinds 2005 boven de 80%.

66% is tevreden met de macht die koningin Beatrix nu heeft. Slechts 27% vindt dat de koningin -of straks de koning- een puur ceremoniële taak moet krijgen. 8% pleit voor meer macht voor het staatshoofd.

Voor 48% is april 2010, als Beatrix 30 jaar koningin is, hèt moment voor afscheid van de troon. 13% vindt 2013 een beter jaar, omdat Beatrix dat jaar 75 jaar wordt. 12% vindt het beter als Beatrix dit jaar nog aftreedt.

© RTL Nieuws.nl
Arminius

Nieuw berichtdoor Arminius op 30 apr 2009 19:21

Deze boekhouder uit Huissen ligt in een vechtscheiding en mag zijn kinderen in naam der koningin niet meer zien. De politie doet momenteel onderzoek naar de man, die een draaiboek van de dag bij zich had. Het draaioek heeft hij mogelijk via zijn exwerkgever verkregen. Ondanks 20 minuten vertraging wist de dader precies op het juiste moment de aanslag te plegen. De man is ontslagen bij een beveiligingsbedrijf en kon zijn huur niet meer betalen.

http://marksweblogsite.blogspot.com/
Arminius

Nieuw berichtdoor nufon op 30 apr 2009 19:33

B-Bladluis schreef:
Afbeelding

Afbeelding

't is te hopen, dat ze eindelijk doorkrijgen, wat ze in hun arrogantie aangericht hebben ...
zolang ze bij zionisten, yankee- en nazigespuis hun oor te luister leggen,
zijn ZIJ hoofdveroorzaker van dit soort desolate, fatalistiese akties

dat wat die gast vanmiddag flikte, oogt mij als een Pure wanhoopsdaad ...
en er zijn er in dit land intussen velen, waar het water aan de lippen staat ...
getergd door achterlijk inhumane wetjes; leeggezogen door dat geteisem in den haag
staat bijltjesdag voor de deur !!!

Kosmiese wetmatigheid: gedachte, woord en daad keren zich 10-voudig tegen je !!!

WILLEM WAKKER WORDEN !!!

Waarom zou het koningshuis hier schuldig aan zijn? De manier waarop het koningshuis bezig is, hoe ze zich mengen tussen de elite en zich bemoeien met politiek, kan bij veel mensen haatgevoelens opwekken. Maar wanneer je dan besluit je frustratie op het koningshuis te botvieren middels een aanslag en daarmee andere onschuldige mensen mee de dood injaagt, ben JIJ degene die verkeerd bezig is. Ga niet claimen dat het koningshuis hier verantwoordelijk voor is, want een mens in altijd verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
nufon
Vaste bezoeker

VorigeVolgende

Keer terug naar Eigen Artikelen, Updates en Links