"Wat begonnen is als een prachtige dag is geëindigd in een vreselijk drama, wat ons allen heel diep heeft geschokt. Mensen die er dichtbij hebben gestaan, die het hebben zien gebeuren op televisie, allen die het meebeleefd hebben, zullen met verbijstering en ongeloof gekeken hebben. Wij zijn sprakeloos dat zoiets vreselijks heeft kunnen gebeuren. Mijn familie, maar ik denk ook allen in het land, leven van harte mee met de slachtoffers, met hun familie en vrienden en met allen die door dit ongeluk diep geraakt zijn."
Beatrix
Lord Hema schreef:Cosmo schreef:@ Lord Hema
Beatrix hult niet want die heeft voor dit leven gekozen weet je wel om op de troon voor king Anu te werken dus helaas zo moet je het spelletje zien, maar daar komt zeer snel een einde aan en dan gaan we feest virene Lorddrol_Hema_goddog
Ja maar dan ga je er wel vanuit dat ik de troon van die koning Anu [er]ken. Ik weet daar niks van..
Dat Beatrix niet alleen maar onze lieve Majesteit is, dat lijkt me wel duidelijk. Maar dat ze nooit huilt... ja, wat moet ik daar op zeggen dan? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Ik heb die video gezien. Beatrix heeft hele dikke ogen, je ziet dat ze er doorheen zit. Ja, dat kan toneelspel zijn -- maar ik denk niet dat ze een toneelspel gaat opvoeren voor een paar honderd Niburianen![]()
Mijn oude naam moet je snel vergeten. Er rust een vloek op
Cosmo schreef:Lord Hema schreef:Cosmo schreef:@ Lord Hema
Beatrix hult niet want die heeft voor dit leven gekozen weet je wel om op de troon voor king Anu te werken dus helaas zo moet je het spelletje zien, maar daar komt zeer snel een einde aan en dan gaan we feest virene Lorddrol_Hema_goddog
Ja maar dan ga je er wel vanuit dat ik de troon van die koning Anu [er]ken. Ik weet daar niks van..
Dat Beatrix niet alleen maar onze lieve Majesteit is, dat lijkt me wel duidelijk. Maar dat ze nooit huilt... ja, wat moet ik daar op zeggen dan? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Ik heb die video gezien. Beatrix heeft hele dikke ogen, je ziet dat ze er doorheen zit. Ja, dat kan toneelspel zijn -- maar ik denk niet dat ze een toneelspel gaat opvoeren voor een paar honderd Niburianen![]()
Mijn oude naam moet je snel vergeten. Er rust een vloek op
Ik dacht dat jij uit belgie kwam dat je vertelde , maar je mag het best als jou koninginnetje zien hoor .

B-Bladluis schreef:
't is te hopen, dat ze eindelijk doorkrijgen, wat ze in hun arrogantie aangericht hebben ...
zolang ze bij zionisten, yankee- en nazigespuis hun oor te luister leggen,
zijn ZIJ hoofdveroorzaker van dit soort desolate, fatalistiese akties
dat wat die gast vanmiddag flikte, oogt mij als een Pure wanhoopsdaad ...
en er zijn er in dit land intussen velen, waar het water aan de lippen staat ...
getergd door achterlijk inhumane wetjes; leeggezogen door dat geteisem in den haag
staat bijltjesdag voor de deur !!!
Kosmiese wetmatigheid: gedachte, woord en daad keren zich 10-voudig tegen je !!!
WILLEM WAKKER WORDEN !!!
Keer terug naar Eigen Artikelen, Updates en Links
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten