Heerlijk de Strijdlust, die hier van de woorden afstraalt ...
in essentie vallen die naadloos over 50 jaar van mijn knokwerk heen.
Al jong doorZAG ik Leugen en manipulatie en zette daar KOMPROMISLOOS de door mij herkende Waarheid tegenover, of zoals tegenwoordig veelvuldig theoreties gewauweld:
Ik streefde naar de Verandering, die ik wenste ...
Meer dan 50 jaar deed ik mijn ding in relatieve stilte ...
en niet om dat onbeduidend luisje op te hemelen,
maar meer om mogelijk wat Inspirerende beelden te geven, zal het zinvol zijn wat van m'n op KEUZE gestoelde aktiviteiten in woorden hierbij te plaatsen ???LET WEL: het wordt hier regelmatig gemeld, dat AIVD, ambtenaren en andere volksverraders meelezen ... dus op het gevaar af, dat deze gluipers wegen zullen zoeken om me alsnog en weer te grazen te nemen, ga ik de uitdaging aan -naast vele andere- enkele wapenfeiten te melden ...
FUCK de VERRADERS en IK-loze MEELOPERS !!! Schijt heb ik aan de op onkunde, boosaardige misleiding, Leugen, macht- en manipulatiegeilheid gestoelde menselijke wetjes, want m'n Innerlijke stem / het geWETEN / de Intuïtie doet Wezenlijkheid /Waarheid herkennen en laat ik leid raad voor handeling zijn.
Hier een enigszins chronologiese opsomming:
Op 13-jarige leeftijd zittend in een klas van het voortgezet onderwijs (lyceum) overviel me plotsklaps een Helderziend tafereel: ik ZAG m'n medeleerlingen omstreeks hun 40e jaar, gehuld in het 3-delig grijs, karrièremakend ... en haakte vanaf dat moment definitief af !!!
'hing' er door ouders en systeem VERPLICHT (!! ??) nog zo'n 1,5 jaar bij ... uiteindelijk manipulerend twee maal 'doublerend' in klas 3 en tot grote Vreugde van school af geschopt.
(achtte me TE intelligent om middels akademiese programmering verminkt te worden !!)
Pa sleepte me naar Philips, waar ik te werk gesteld werd op de efficiency-afdeling.
Na een jaar daar doende geweest te zijn, benaderde de direkteur van de ekonomiese sektor in Eindhoven me met het aanbod op hun kosten een studie ekonomie te doen, daarbij het verzoek formulerend de funktie van afdelingschef van een op te zetten dependance in Tours (Fr.) te aksepteren.
Toen die neurotiese, maar best wel innemende figuur een week later m'n antwoord wilde kennen, kon ik hem melden, dat hij per direkt m'n ontslagpapieren mocht klaar maken, omdat ik NIET te koop ben ...
'k had geen behoefte aan een scheerapparaat, T.V., sloffen, wijf, etc. van Philips .
Werd aansluitend operator bij de centrale administratie van de N.S. (1959/'60)
Imponerend die 'komputers' groter dan een hedendaags fietsenhok met een verwerkingskapaciteit van aanmerkelijk minder dan een mobieltje ... hihi
Een jaar daar vertoefd hebbend, werd me een opleiding programmeur aangeboden
en ook hier herhaalde zich het patroon: maakt U mijn ontslagpapieren maar klaar.
Gedane zaken nemen geen keer ... of wel: later heb ik best wel even spijt van deze beslissing gehad, want de netwerken waren in de eerste jaren zo lek als een mandje, zodat van een bank op Honolulu het gehele konto overgesluisd naar Hongkong en verder uiteindelijk in mijn zak terecht had kunnen komen (Robin Hood) ...
SHIT en JOECH HEI!!!
Heb me daarna niet meer als loonslaaf/produktie-eenheid op de arbeidsmarkt aangeboden
en ben als zelfstandig ondernemer m'n broodje gaan vergaren.
Nondeju ... 't ziet er naar uit, dat dit een langdradig relaas zal worden ...
toch maar even doorzeuren ...
Kreeg in 1969 een aanslag van het staatsroofkonsortium (belasting ... DIENST heet men dat eufemisties je weet wel: Burger SERVICE) ter grootte van fl. 22.700 (een kapitaal toendertijd) over m'n handel in antiek en kuriosa in de jaren '66 en '67 ... nooit betaald, zodat een korting op m'n AOW NU het effekt is ... vrijwel gelijktijdig deponeerde de zich Kinderbeschermers hetenden een rekening van fl. 23.000 voor achterstallige alimentatie ('k was intussen getrouwd en gescheiden geraakt)
Die scheiding had nog een niet onaardig neveneffekt: tijdens de procedure bleek m'n passeporte verlopen en die werd ter verlenging aangeboden ... kreeg ik te horen, dat mij geen nieuw dokument aangereikt werd teneinde onttrekking aan een opgedrongen alimentatiePLICHT te voorkomen ...heb deswege 10 jaar zonder moeten doen ... het grappige was, dat (in overleg) het dokument van anderen 'stelend' ik heel Europa afreisde en 3 maanden in Marokko vertoefde ...
FUCK THE IDIOTS ...
m'n inkarnatie hier in 3D geeft mij (en ieder !!) het Kosmies Recht in VRIJHEID en AUTONOOM de hele Aardkloot te verkennen teneinde door ervaring te groeien in Inzicht !!!Goed ... die scheiding deed me eind '68 dakloos en zonder inkomen letterlijk in de goot belanden ... na daar 1,5 jaar vertoefd te hebben werd een flink, al jaren leegstaand pand gekraakt en aansluitend nodigde ik de Aardbol verkennende Hippies uit een wijle bij mij te vertoeven ... (zomer '71 telde ik 65 aanwezigen uit 23 landen ... Prachtig)
Hippies gebruikten DRUGS, maar machtgeile betuttelaars beweren, dat dat niet mag !! ??
Ik-lozen wauwelen dat keurig na en eisen dat zij, die hun autonomie en daarbij hun individuele verantwoordelijkheid herkend en erkend hebben, zich aan hun ruggegraatloze idiotie aanpassen ...
Gevolg: regelmatige insluiting in hun strafkampen ... zo vaak, dat een vertwijfelde woningwethouder me op het matje riep met de bewering, dat kraken en 'drug'gebruik verboden is ... wat dat kraken betrof, kon ik de mafketel aanreiken: schop me uit m'n huidig onderkomen, maar loop dan even met me mee, want het eerste het beste leegstaande pand, dat we tegenkomen, zal door MIJ in gebruik genomen worden
en daarbij: man wees blij, dat ik die door jullie zo verdoemde Hippies en druggebruikers op één plek koncentreer, zodat je ze naar jullie zieke willekeur te grazen kunt nemen ... hetgeen hem in beraad met z'n handlangers plaatsend, me nog enkele jaren respijt verschafte ...
Bij hen en bij mij bereikte zomer 1972 dit gesodemieter een klimaks (meisjes met rode haren .. was de tophit, die dagelijks door de bajes schalde) ... 'k had hier en daar EN bij de zgn. sociale dienst wat ruitjes ingetikt, omdat ik - toen ik ten einde raad niet langer voedsel wilde 'stelen' - een weigering inkasseerde in plaats van wat ruilmiddel (geld).
Teneinde me te elimineren werd een Krankzinnigheids-onderzoek ingesteld, hetgeen me 2 maanden cellulaire insluiting bezorgde.
Was enerzijds VETTE SHIT !!!, maar anderzijds een Juweel van een Ervaring, want de 'piekervaring', die mij ten deel viel, joeg m'n intelligente naar onmeetbare hoogten, zodat met veel egards en een verklaring BESLIST NIET KRIMINEEL na de VRIJ-lating de zomerzon me toejuichte.
Begin 1973 tijdens een 3 maanden durende verkenning in Marokko, sloot men het pand.
Het leukste en meest intrigerende voorval daar maakte van mij één van de eerste Laaglandse jongerencentrum-huisdealers in hash en wiet (voorlopers van de 'koffieshops') .
NIET om het dealerschap, maar meer om de hypokrisie te duiden !!!In Marokko kreeg ik namelijk ongemak met een aap in een pakkie (politie), die met een pijp kief in z'n klauwen mij aanhield, omdat ik een flesje bier bij me had.
(Mohammed heeft (terecht) het overmatig nuttigen van alkoholhoudende dranken ontraden.)
Het maffe was, dat terugkerend in dit laaglands gekkenhuis je met een joint aangehouden wordt door alkohol zuipende apen.
Goed: met de staf van dat jongerencentrum was overeengekomen, dat zij voor een advokaat zouden zorgen en ik lichtte de 'burgervader', politiekommisaris en officier van justitie in, dat als ze de plaatselijke dealer wensten te vatten ze mij moesten hebben.
Nou ... dat heb ik geweten !!! hihi
Ze rolden bijna dagelijks over de vloer ... of wel 7X in 1,5 jaar vielen ze bij me binnen ... donderden me dan 4 dagen in voorarrest en haalden alles overhoop ...
één keer zo mooi !!! (de woning stond op de nominatie gerenoveerd te worden) ... deuren en ramen waren uit de sponningen gelicht om in de spouw te neuzen ... vloeren opgebroken, etc., etc. ... of wel: huis onbewoonbaar, hetgeen me noopte een maand lang 's avonds na de handel het bos in te scheuren en onder een boom m'n slaapzak te spreiden op m'n daartoe aangeschafte Turkse tapijtjes ... de 'goden' waren me gunstig gezind, want na een maand betrok ik een andere woning en dezelfde dag begon het te regenen ... JOECH HEI!!!
Kwaadaardig giftig werden die monsters, want niet 1X scoorden ze belastend materiaal ... hihi
Na deze best wel vermoeiende, maar suksesvolle (gedoogbeleid resulteerde) eskapade trok ik me enkele jaren terug op de Groningse klei om me - teneinde m'n selfsupporting-kennis en ervaring uit te breiden - in het biologies telen van groenten, kleinfruit en WIET te bekwamen ... runde op den duur voor een 'Natuur'winkel 1,5 hektare met 80 biologies-dynamiese gewassen in wisselstruktuur ...
Echter: het saaie ritme van elk jaar opnieuw zich herhalende aktiviteiten kwam me de strot uit ...
wat een achterlijke kreatie is dit 3D gebeuren in essentie ...
kontinu knokken met ALLE elementen om die zak met botten aan de praat te houden
en dat ZEKER in de verwrongen struktuur, waarin door Valse, misleidende idioten het LEVEN tot een Hel verworden is, terwijl als we als MENS naast MENS zouden staan -delend en strelend- we aanmerkelijk meer Groei, Vreugde en Geluk kunnen beLEVEN.
'k mag lijen, dat 2012 de verwachte nooduitgang biedt ....
Intens werd gezocht naar een bezigheid, die zinvol genoeg geacht kon worden om energie in te steken EN die een beetje binnen het kader van de WETJESgekte zou vallen, want van dat gedoe in die betonnen hokken met bewapende demonen voor de deur, was voor mij de sjeu onderdehand wel af.
Gevolg is wel, dat ik die zombies intussen rauw lust !!!De 'goddeloze' vernietiging en uitbuiting van Moeder Aarde door o.a. verspilling van grondstoffen bood een zinvol te achten alternatief en vanaf 1981 werd energie gestoken in recycling van huishoudelijke goederen en materialen ...
hier in het oosten werd in samenspraak met initiatiefnemers uit vooral Hardenberg, Kampen en Emmeloord gebrainstormd over gescheiden inzameling van grondstoffen, hetgeen uitmondde in een verzoek van ambtenaren een inzamel-systeem uit te denken ...
Persoonlijk was ik Blij, dat zij de invulling van ons overnamen, want zij bevoordelen zichzelf sowieso, terwijl partikuliere aanpak eindeloos moet soubatten voor wat ondersteunende bijdrage ... daarbij is het opzetten van een dergelijke organisatie een puist werk, waar IK nou niet direkt de lust toe gevoelde.
Bijna 15 jaar werd met sukses een self-supporting Kringloopbedrijf met 10 betaalde medewerkers gerund en de gescheiden inzameling kent intussen een bijna landelijke dekking ...
ben deswege best wel tevreden met mede mijn initiatief en bijdrage !!!
WEES de Verandering, die je wenst !!!Goed ... zo kan ik nog wel een paar pagina's doorgaan ... één voorval wil ik nog wat woorden geven:
toen ik 18 werd (1960) was er sprake van militaire dienstPLICHT (?).
Zoals je begrijpen zult ben ik 100% tegen moorden, dus het gebruik van wapens ...
en toen meenden ze me te kunnen verPLICHTen moordtuig te hanteren ???
Bij de keuring liet ik die monsters dus weten, dat diegene, die mij een wapen in de handen zou drukken door MIJ ter plaatse afgeschoten zou worden !!!
Men begreep, dat ik bij het woord immer de daad voeg ... en werd afgekeurd !!!
In die zin heb ik tientallen jaren in Stille eenzaamheid wat kleine suksesjes geboekt ... het maakte me niet blij, want ik ZAG de geprogrammeerde zombies Moeder Aarde en het Haar bevolkend Leven steeds grondiger ruïneren en moest met oceanen aan tranen in m'n ziel konstateren, dat de verwachting, dat de massa Wakker geschud kan worden een hopeloze illusie is.
Ben intussen best wel Verheugd te zien, dat wat meer vooral jonge Mensen in de gaten hebben,
dat de tijd dringt en daarom naarstig zoeken naar manieren om uit de Matrix te geraken.
Bij deze mijn 100% support ... in woord en daad.
Het door incestueuze demonen (ROTHSCHILD !!!) gebouwd zionisties imperium dient met de grond gelijk gemaakt te worden !!!
Een eerste stap daartoe is het onklaar maken van elektriciteits-verdeelcentra en vernietiging van centrale databases van persoonlijke gegevens.
Nogmaals !!! dit epistel dient niet te laten zien wat een grootse Bladluis IK BEN,
maar om te inspireren, want als JIJ KOMPROMISLOOS JOUW KEUZE bepaalt,
Kreëer je in kleine stapjes de Verandering, die je voor ogen hebt ...
met meerderen SAMEN kunnen wat groter Verandering realiseren !!!
MAAR, daar is DOODs-verachtende MOED voor nodig !!!
want hele horden Verraders (ambtenaren, militairen, polizei, etc.) hebben voor een handjevol bloedgeld hun ziel aan de zionistiese demonen verkocht
en schromen NIET je met hun geavanceerd moordtuig om zeep te helpen !!!
In WAARHEID en met GENEGENHEID MOED en KRACHT gewenst