De Grote Omslag (thebigturn) .. laatste kans...

Algemene discussies over nieuws en actualiteiten.

De Grote Omslag (thebigturn) .. laatste kans...

Nieuw berichtdoor Nique op 30 maart 2009 00:49

Ik heb de afgelopen dagen flink wat onderzoek gedaan, veel documentaires gekeken, en gek genoeg, op maar 6 uurtjes slaap. Ik kan niet zo makkelijk meer slapen, en dat komt niet omdat ik mij 'druk maak'.. nee dat komt omdat ik de rode pil heb geslikt, en steeds meer wil weten... en hoe meer ik weet, hoe groter de drang is om nog meer te weten. De loop waarin je dan terecht komt is ongelofelijk.

Ik post hier 1 enkel filmpje (een deel uit de Arrivals series) maar het zegt heel veel, kijk maar even (lees daarna verder)..

Alleen deze film zegt al genoeg! Na het zien van de 'gehele' film, ben ik er van overtuigd dat we vast zitten.. en ik heb werkelijk geen idee meer hoe we hier uit moeten komen............

op 1 ding na:

Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met de nieuwe website: http://www.degroteomslag.nl -> Deze week online. (later voor internationaal: http://www.thebigturn.org) om d.m.v. volks debat, volks stemmen een nieuw plannen pakket op te dringen aan het huidige regim. Als zij dit niet aannemen, zit er maar 1 ding op.

Het recht in eigen handen nemen. Ik ben bereid voorop te lopen, ik ben bereid mijn leven te geven. We zijn gevangen, we zijn slaaf, en we zijn het al duizenden jaren. Ik voel mij verplicht om mede mensen (en dus het mensenras) te helpen en te notificeren van hetgeen wat ons tot slaaf drijft.

Er is een wereld, waarin we volgens mij helemaal niet hoeven na te denken over 'regerings vormen' .. etc.. maargoed, Je kan dit evt. hemels noemen, maar ik haal liever geen bijbel erbij. Ik geloof ook dat deze manier van communiceren ons opgedrongen wordt en dat er dus andere methoden zijn. In je droom weet je het, alles gaat telepatisch, let maar eens op, als je droomt spreekt iemand niet, je weet het gewoon. Je onthoud geen stem in dromen, want die is overbodig..

Er IS een andere wereld, we moeten het ons herinneren, heel langzaam begin ik het door te krijgen. Ik weet alleen (nog) niet wat het geheim is om op deze manier te kunnen leven. Om ons vrij te maken van deze zooi.. (zitten we dan (let niet op bijbelse termen, enkel de waarde van het woord) echt in de hel?, ik meen van wel). We hebben inderdaad onze ziel verkocht of iets dergelijks, de bijbel is slechts verdraaid, verdraaid om zo weer mensen tegen elkaar op te kunnen zetten.

Ik en nog enkele vrienden van mij (alle leeftijden!!) hebben als doel met dit platform (degroteomslag) om ons vrij te maken van slavernij.

Ik sluit niet uit, dat zij de slavendrijvers niet van deze aarde komen :!:

Wil je mee doen? Dit is niet zomaar een verzet, weet waar je in stapt. Het doel is om wereldwijd toe te slaan, en de mensheid te bevrijden uit haar gevangenschap.

Mail even naar mij:
dominique [at] familiedegraaff.nl

Het deert mij niet meer, ik ga er voor. Mensen, noem mij gek, maar ik kan het niet langer meer aanzien. Ik ga mijn tanden erin zetten, en ik zal vechten tot mijn laatste zuchtje adem. Dit is die oorlog, die wij met z'n allen wel kennen maar niet kunnen noemen. Dit is de oorlog tegen o.a. ons ego, maar eigenlijk zit het veel dieper, dit is de oorlog om onze ziel! Om ons leven, om ons recht als bestaan!

Mocht het niet meer baten, we hebben het in elk geval geprobeerd, maar ik ga er van uit dat we het nog kunnen. In ieder van ons zit die oude kennis, we weten het diep van binnen van ons!

Ik hoop dat jullie het zelfde gevoel ervaren als ik,

Mijn echte naam is: Dominique
Laatst bijgewerkt door Nique op 30 maart 2009 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Nique
Niburiaan XL

Re: De Grote Omslag (thebigturn) .. laatste kans...

Nieuw berichtdoor xenophobe op 30 maart 2009 03:41

Ik zag 'toevallig' gisteren de film 'the beach' over een jongen die tijdens zijn vacantie in Thailand een plattegrond krijgt van een eilanden groep en op een eiland zou zich het paradijs bevinden volgens een urban legend. Dit paradijs blijkt inderdaad te bestaan. Hij vindt het uiteindelijk met 2 vrienden en bij aankomst blijkt dat er een kleine gemeenschap in vrede met elkaar leeft. Ze hebben zich afgesloten van de grote wereld en leven daar al enkele jaren gelukkig met diverse culturen.

Ik vond de film erg goed en deze heeft echt een indruk achter gelaten. De film is gefilmd op het prachtige eiland Koh Phi phi in Thailand. Echt een schitterend stukje aarde waar ik best zou willen en kunnen leven.

Wat mij opviel is dat een wel een leider was van de groep, maar er was geen ware wet waar iedereen volgens moest leven. Het blijkt dus dat verschillende culturen wel degelijk met elkaar kunnen leven, zolang ze maar niet beinvloed worden door de buitenwereld. We worden vandaag de dag zo vreselijk geconditioneerd door de media, dat we eigenlijk amper meer een eigen visie hebben op diverse zaken, maar we ons visies laten aanpraten.

Ik sta helemaal achter je plan om actie te ondernemen. Ook ik vraag mij regelmatig af hoe er uit de sleur van deze samenleving valt te ontkomen. In de film zag je dat ze prima konden leven van alles wat de natuur te bieden heeft. Meer heeft een mens toch niet nodig. Eten en een slaapplaats.

Toen ik de film Lost zag was ik eigenlijk wel een tikkeltje jaloers op de gestrande personages. In den beginne zal je je achterban wellicht missen, maar volgens mij went alles. Wie droomt er niet van om op een prachtig eiland te leven in harmonie met de natuur.

De grote omslag kunnen we alleen maken als we massaal ontwaken. Als we massaal negeren om nog langer slaaf te spelen voor de elitie. Het is toch eigenlijk gruwelijk dat je arbeid moet verricht voor geld om vervolgens eten te kunnen kopen. Heeft ieder mens bij geboorte niet gewoon recht op eten?

We worden gehersenspoeld met het idee dat we geld nodig hebben voor materialistische zaken. Reclame zet ons tot aankopen aan die we helemaal niet nodig hebben. In het verleden liet ook ik mij hierdoor nog gek maken tot ik er achter kwam dat het kopen van waren die niks toevoegen aan je leven simpelweg ter opvulling van een groot gemis diende. Tijdelijk werd dit gemis dan opgevuld, maar nooit kon het permanent een oplossing bieden.

Wat is het grote gemis dan? Simpel! Het is ware vrijheid waar je naar verlangt. Niet het moeten werken om je huis en eten te kunnen betalen. Ik wil doen en laten waar ik zin in heb. Ik weet zeker dat ik dolgelukkig zou zijn op een prachtig eiland als Koh Phi Phi zonder ook maar iets van materialisme te hebben, zolang ik er maar niet alleen zou zitten, want dan draai je geheid door. Een mens heeft mensen om zich heen nodig, maar zeker ook de vrijheid om te kiezen voor de eenzaamheid als dat nodig is.

Ik ben soms wel eens jaloers op mensen die compleet vrij leven. Zo zag ik pas een interview met een 50+er die nog nooit in zijn leven had gewerkt. Hij leefde van een magere uitkering, maar was hier content mee. Nooit was er geld voor extra's. Hij had een dak boven zijn hoofd en eten. Hij gaf ook aan dat hij zeer spiritueel was. Je kunt zeggen dat deze man een vervloekte profiteer is van de maatschappij, maar ik denk dat deze man het prima heeft begrepen. Het was overigens een afgestudeerd man, dus zeker geen dommeling. Deze man is hoe ik het noem compleet vrij! Hij had de hele dag de tijd voor zijn hobby's en hoefde nooit te dansen naar de pijpen van een baas of een andere commandeur.

Wij zijn met ons alle zulke blinde slaven dat zij die de touwtjes in handen hebben geen greintje pijn ondervinden van dit soort vrije figuren, want de loonslaaf moet d.m.v. loonheffing ervoor zorgen dat deze man een dak boven zijn hoofd heeft. DAT WE DIT UBERHAUPT PIKKEN!

Die kleine elite aan de macht denkt ons met door de mens gemaakte wetten onder de duim te houden. Door mens gemaakte wetten zijn NIETS waard. Is het niet zo dat we deze aarde bij geboorterecht kunnen claimen als vrij land? Wie maakt dat een Koningin in nederland de baas kan spelen over een stuk land? Moeder aarde heeft dit nooit aan haar verkocht. Dit is onrechtmatig geclaimd door een stel profiteurs en dan heffen ze nog belasting ook op dit grond. Wil ik op een stuk grond een huis bouwen, dan ben ik geld verschuldigd aan de gemeente?! WTF! MADNESS!

We leven in een krankzinnige wereld die iedere dag een stukje krankzinniger wordt.

In Amerika zijn ze bezig met een wet die een burger verbiedt om organisch voedsel te verbouwen op zijn eigen grond. WTF!! Jah, zelfs het voedsel willen ze nu gaan reguleren. Misschien is die wet er zelfs al doorheen geduwd. En dat noemen ze democratie? Wake up! Het volk heeft allang niets meer te vertellen op deze aardkloot. Het ene na het andere amendment wordt nu in de constitutie van Amerika verbroken! Ze maken van America langzamerhand een dictatorschap. Straks hebben we 1 wereldmunt, een begin naar de NWO. De verkiezingen zijn slechts een schouwspel. Een zielig toneelstuk, terwijl de regerende elite achter de schermen gewoon aan de marionetten blijft trekken.

Eigenlijk heeft vluchten naar een mooi eiland om daar een gemeenschap op te zetten geen zin. Vroeg of laat zullen ze je vinden en dan zul je ook tot slaaf worden gemaakt. Hoe stoppen we de elite ? ik vrees dat we geen kans maken. Ze hebben zo vreselijk veel geld dat ze iedereen kunnen omkopen wie ze maar willen. Het blijkt dat mensen nog steeds tot van alles in staat zijn als er met een grote zak geld wordt gezwaaid. Pas als de mensen ontwaken uit het botoverende slaapje van de elite kan er iets veranderen. We moeten gewoon heel veel mensen wakker schudden, zodat ze niemand meer overhebben om te corrumperen met geld.

Als materialisme je niet meer kan raken ben je bevrijdt uit de handen van de antichrist.

Dus moeten we als priesters van het licht het volk :bezweer: in de hoop dat ze wakker worden en letterlijk het licht zien.

FREE the MIND, dan volgt de ziel vanzelf.
De zin van het leven is de reis naar de punt
Tegen de tijd dat je er aanbelandt is het afgelopen

Xeno - 2/2/2007
xenophobe
Niburiaan

Nieuw berichtdoor Nique op 30 maart 2009 03:56

Waar je voor moet waken is, om ze niet te overspoelen met informatie, laat ze zelf nieuwsgierig worden. Dat worden ze vanzelf wel, als je ze maar een klein beetje geeft elke keer.

Ik wil graag een meeting organiseren waarin ideeen kunnen uitgewisseld worden om een plan op de kaart te zetten voor de 'ware revolutie' .. en deze revolutie heeft niets met fysiek geweld te maken ofzo.

De reden dat ik met een 'de grote omslag' kom waarin plannen staan om de gehele politiek te veranderen en daarmee ook enorm veel regels/ wetten is omdat je op die manier, (door dus ook met een oplossing aan te dragen en genoeg publiciteit) de mensen, zonder dat je ze hoeft te overspoelen met wat er allemaal fout is achter je kan krijgen. Wie wil er nou geen gratis openbaar vervoer, een sterk verbeterd onderwijs, volledig gratis.. etc etc. Het is moeilijk om al die plannen nu hier neer te zetten, maar we hebben inmiddels al talloze pagina's vol geschreven en zijn bezig deze bij elkaar te voegen te te presenteren. Natuurlijk staan we dan open voor aanpassingen en veranderingen. Maar we willen eigenlijk met grote spoed deze opdringen aan het huidige bestel. Ik bedoel met spoedig, binnen 6 maanden (vanaf nu).

Zodra je de politiek in handen hebt, sta je al heel sterk.

De Grote Omslag is dus geen politieke partij, het is een platform dat een poging gaat doen om de wensen van het volk te vervullen, en indien het volk het wilt, (eerst op legale wijze proberen) de regie over te nemen.
Nique
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor xenophobe op 30 maart 2009 04:08

Ohhh jah, dan heb ik het nog niet eens gehad over de schofterige manier waarop we ons de kredietcrisis in hebben laten lullen.
Denk je nu werkelijk dat de amerikanen die gewoon een baan hadden hun hypotheek ineens niet meer konden betalen ? Werkelijk? Waarom zouden ze, als ze gewoon hun inkomen nog hadden, ineens niet meer maandelijks kunnen betalen?

Het is allemaal in scene gezet door de elite om er een flink slaatje uit te slaan en de regeringen met nog meer schulden op te zadelen. Kijk eens hoe vreselijk van ONS geld er in de banken is gepompt om ze te redden. JAh mensen, dat is uw belastinggeld waar u hard voor werkt iedere dag.

Bedenk eens hoe schofterig het eigenlijk is dat uw geld verdwenen is bij bijvoorbeeld de ICE SAVE bank en dan ook nog eens uw geld wordt gebruikt om banken te redden. Waar verdwijnt dat verdampte geld eigenlijk. Iemand moet toch dat verdwenen geld opstrijken?

Het zou me niets verbazen als het tuig op wall street weer veel geld verdient heeft met put-opties. Ondertussen zijn er complete tentenkampen opgericht in America om de daklozen op te vangen. Mensen die vroeger een huis hadden en een baan worden op schofterige wijze aan de kant gezet. Er is niemand die ene FUCK geeft om deze mensen. Jah, zolang je werkt en netjes belasting betaald zijn ze je beste vriend, tot je dakloos raakt en er niks meer van je te plukken valt. Als een kale kip mag je wegrotten zonder eten in een tentenkamp. WALGELIJK is het.

Ohh jee. En dan het volgende. De tentenkampen verschijnen in de media en ineens is de elite in rep en roer. Damn, onze staat is negatief in het nieuws, we moeten iets doen. Op eens verschijnt Arnold Schwarzenegger in een tentenkamp en de arme zielen in dat kamp schudden nog zijn hand ook. Ze zijn blij dat er eindelijk een elitair persoon komt kijken naar de trieste situatie in hun tentenkamp. Tja mensen, hij schaalt in wat er voor nodig is om dat kamp te verhuizen, want het moet uit zijn staat verdwijnen om zo geen negatieve aandacht meer te krijgen van de media.

Most people are mindless sheep!! Zelfs in de meest beroerde situatie vereren ze nog hun controlerende elite. BAH! Mensen wordt wakker en verzet je! Je mag van mij aannemen dat er geen enkel elitair persoon is geweest die uit zijn huis is gezet omdat hij of zij de hypotheek niet meer kon betalen. Sterker nog. Ik lees verhalen over figuren die nu in deze crisis opzoek zijn naar een huis van 125 miljoen dollar! OHHH MY GOD......

Het gat tussen rijk en arm groeit met de dag en de middenklasse kijkt weg van het probleem en voert zijn taken als slaaf keurig uit om de economie draaiende te houden. Yup, het is de middenklasse waar de elite op draait, want dit is de grootste groep....sadly....

Xeno - 2/2/2007
xenophobe
Niburiaan

Nieuw berichtdoor xenophobe op 30 maart 2009 04:21

Nique schreef:Zodra je de politiek in handen hebt, sta je al heel sterk.

Politiek is de (per definitie onvolmaakte) wijze waarop in een samenleving de belangentegenstellingen van groepen en individuen tot hun recht komen - meestal op basis van onderhandelingen - op de verschillende bestuurlijke en maatschappelijke niveaus.
bron: wikipedia...

De politiek in handen krijgen is geen optie. Politiek is per defintie fout. Politiek biedt geen oplossingen. Er wordt geluld over 'oplossingen' die nooit voor een oplossing kunnen zorgen omdat er een oppositie is de het idee aanvalt en bekritiseerd in de meeste gevallen. Er worden dus altijd compromien gesloten.

Tevens is de politiek er in dienst van het land en niet meer het volk vandaag de dag. De elite hebben een pad uitgestippeld en dat dient gevolgd te worden. Wat denk je dat onze Koningin doet tijdens de Bilderberg overleggen?...... Dit jaar overigens in Athene...

Nee, we kunnen de machthebbers niet van buitenaf kraken hoe nobel je streven ook is. De machthebbers moeten van binnenuit gekraakt worden. Dit vereist het lef van insiders die op een dag wakker worden en inzien dat het niet langer zo door kan gaan. Echter, de elite heeft het te goed. Ze hebben grote huizen, eten in overvloed, mensen in dienst die alles voor ze doen, ze gaan veel op vakantie, enz, enz. Waarom zou iemand van binnenuit zich druk maken om de gemiddelde mens. Ze zien ons als economische slaven die hun portemonee iedere dag dikker maken...

Er is echter nog een 2de manier en dat is als IEDEREEN massaal ontwaakt uit deze nachtmerrie en zich gaat verzetten tegen de elite. Wie is er echter dapper genoeg om het zwaard ter hand te nemen om ze te bestrijden? Denk maar eens aan de talloze gezinnen op deze aardkost die hun leven niet op het spel willen zetten voor hun geliefden. Dat is de macht van de elite. Ze jagen je op hoge kosten door je hele leven een hypotheek te laten afbetalen zodat je wel moet blijven werken. Ze creeren zelf een probleem en rijken je daarbij de oplossing aan. Denk je werkelijk dat een huis, gemaakt van wat beton en staal 3 a 4 ton moet kosten ? WE ARE SLAVESSSSSSSSSSSSS en dat willen ze graag zo houden. Vandaar dat ze je NOG afhankelijker willen maken van inkomsten door je gemakkelijk op te zadelen met leningen. In Amerika hangen ze van leningen aan elkaar en in nederland begint het ook een trend te worden. Hoeveel van die walgelijke lenen.nl reclame zien we wel niet op de beeldbuis. Het ergste is dat de overheid er GEEN ZAK aan doet.

Dat we uberhaupt slikken dat we tot ons 67ste moeten doorwerken! Belachelijk! Laat ze dan de rijken der aarde maar wat zwaarder aanpakken. Hypotheek aftrek daar komen ze niet aan, want dan snijden ze zichzelf in de polsen. Het is zooooo hypocriet allemaal daar in politiek Den Haag. BAH!

Xeno - 2/2/2007
xenophobe
Niburiaan

Nieuw berichtdoor Nique op 30 maart 2009 05:57

Massaal ontwaken gaat niet gebeuren, politiek vind ik wel een oplossing. jij blijft hangen in hoe de huidige politiek is, maar wie zegt dat 'de grote omslag' zich wilt houden aan deze vorm van politiek. Wij willen een heel ander politiek systeem, alleen kent dat systeem geen woord.. daarom noemen we het voor het gemak maar politiek.

Geld is bijna overbodig in onze plannen, maar we blijven gebruik maken van geld om dit later te kunnen afschaffen. Geld nu al afschaffen is te snel en onhaalbaar. Je moet met stapjes gaan werken.

Denk je werkelijk dat we niets kunnen bereiken. Als onze plannen bekent worden zullen ze ongetwijfeld bekritiseerd en daarmee aangevuld of aangepast zullen worden, maar ik ben er van overtuigt dat de meeste mensen het er mee eens zullen zijn.

Hoe langer we wachten, hoe bozer het volk wordt. Het punt is dat het volk boos gaat worden om de (moeilijk woord) verkeerde dingen. Kijk, ze gaan dan de straten op, wat die elite graag wilt en rellen zullen dan echt niet uitblijven...

Ik wil graag stoppen met het blijven hangen in al die negatieve praat (zoals boven mijn post). Ik wil graag actie ondernemen. Zoals ik al eerder heb geschreven, zijn we GEEN politieke partij. We hebben geen naam ervoor, we willen niet in hokjes denken. Het is een beweging, dat straks een compleet nieuw pakket gaat doordrukken. Als de regering er niet naar luistert dan gaan we ons eigen gang.

Dan zullen we zien hoeveel mensen er zullen opstaan door bijv. niet langer hun belastingen te betalen aan dat zooitje daar, maar gebruik gaan maken en dus gaan storten naar ons voorgestelde 'volksbijdrage' systeem. etc. Het gaat erom dat je zelf ook met een oplossing moet aan komen en niet alleen maar blij klagen laat.

Als zij het geld niet meer krijgen en wij wel.. dan hebben zij een groot probleem en niet wij. Wij willen het geld goed gaan gebruiken.. om bijvoorbeeld geothermische centrales uit de grond te stampen en GRATIS energie te leveren naar elke burger die het samenlevingscontract ondertekent welke we gaan opstellen.

Maar dat (en nog heeel veel meer) wordt allemaal wel bekent gemaakt zodra we klaar zijn met alle content. (en geloof me dat is erg veel!)

Je kan wel dag en nacht mensen proberen wakker te schudden, maar wat hen en jou ook frustreert is dat er geen oplossing is. Wakkerschudden is geen oplossing op de lange termijn, het is alleen maar bevestigen en nog meer bevestigen. Zodra we zelf beginnen met het goede voorbeeld, gaan mensen zien: "HEY DAT WERKT VEEL BETER!".. dan is uitleg niet nodig, al die negatieve energie om die shit uit te leggen..
Nique
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Lightbeing op 30 maart 2009 06:49

Dit ga je verliezen. Grootste deel van de mensheid zal niet ontwaken omdat ze te diep gevangen zitten in het systeem. Voor hun is het materialistische de werkelijke wereld.
Je kan alleen zelf ontwaken en dan afstand nemen zonder dat anderen er last van hebben. Het is een persoonlijke weg.
Op deze manier zullen ze juist jullie pakken omdat je een gevaar vormt voor het systeem.

Computers en televisie zijn geen vooruitgang in ontwikkeling. Het is keiharde achteruitgang. Vroeger zat je met het gezin echt samen spelletjes te doen of andere gezamelijke dingen wat de band heel sterk maakte.
Nu zit iedereen achter de televisie of computer, gevangen in een virtuele wereld en steeds meer vergiftigd met valse virtuele informatie over hoe de wereld is en moet zijn.
Als mens heb je dit systeem niet nodig waar je afhankelijk van wordt gemaakt. Maar je wordt er letterlijk in getrapt na je geboorte. Als eerste een sofinummer zodat je eigendom bent van de staat. Zondar dat nummer ben je illegaal omdat je niet te traceren bent.

Zieke wereld waaruit je naar mijn weten niet kunt ontsnappen zolang je in een stoffelijk lichaam bent. Elk plekje op Aarde is al ingepikt door de machtsliefhebbers en wordt beetje bij beetje vernietigd zoals boom kappen. Volkeren die nog wel vrij leven worden langzamerhand ook in het systeem geduwd. Ze krijgen economie en de armoede begint want de mens wordt hebzuchtig.

Afbeelding
Lightbeing
Niburiaan

Nieuw berichtdoor Siriuz Johnny Black op 30 maart 2009 08:48

Ontwaken kun je niet uitsluiten, zolang je maar iedereen bereikt
Maar ben jet met Nique eens, dat het tijd is voor aktie en niet alleen maar discussie hierover, koppen met spijkers slaan.
Iemand anders heeft hier al een topic geopend voor een meeting, maar ik denk dat als je echt wat wilt doen, je het veel grootser aan moet pakken.
Helaas is het altijd zo dat omdat we zo gevangen zijn, geld een obstakel kan zijn.
Tenzij er mensen zijn die bereid zijn te helpen met deze middelen.

Ik probeer het op mijn eigen manier al aan te vechten door mijn omgeving in te lichten
mits ze er open voor staan, want ik ga niemand dwingen om te luisteren.
Ik probeer het te verwerken in hiphop, zodat ik hopelijk wanneer de tijd er is, een groter publiek kan bereiken, met als doel dat ze zelf verder op onderzoek gaan, en erachter komen wat de machten achter het wereldtoneel zijn.

de tralies zijn die baan en afhankelijkheid van geld, we zijn niet vrij we zijn slaaf van het beleid.
noem me mAar paranoia, er zijn er nog genoeg die dat doen
ik ben klaar voor de strijd, en wacht op het signaal

Hier een klein stukje text die ik eraan heb gewijd

Er zijn mensen op aarde
Die het grootste geheim bewaren
Een handjevol apen
Gewapend met voorbedachte rade
Deze groep staat achter
De mensen achter de schermen
En beschermen hun belangen
Boven alles en alle termen

Het zijn als bijenzwermen
Zonder de toegevoegde waarde
die de mens hoort te dienen
op onze corrupte aarde
Het gaat alleen om verdienen
want geld is macht
in pacht worden we verrast
door onwetendheid

Dikke schijt aan codetaal en symbolen
Ze houden zich globaal verscholen
Wat zijn de belangen en de plannen
Van de geheime rangen in de gangen
Zijn het blanke nationalisten
Die alles voor ons beslissen
Of is het de Annunaki
Vermomd en strak in het pakki

en het verwijt richt zich naar hen
degene zonder spijt
met lik-op-stuk beleid
worden we de verkeerde richting
in geleid
De gedrevenheid leid tot succes in de maatschappij
maar spirituele vordering wordt je totaal
niet op voorbereid

Besef één:
Jij en ik, wij zijn allen één
Besef twee:
Er is genoeg, als water in de zee
Stap drie:
We moeten niets, Essentie wat ik bied
Zie de Illuminati
Zie de Illumi NAZI
Yellow Cosmic Human
Wild card, unseen forces, unexpected change, open system, touch of destiny, interdimensional shift.
Siriuz Johnny Black
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor AstridVanTriet op 30 maart 2009 09:12

Nique,

ik ben zeer benieuwd naar jullie plannen.
Er zit iets in jouw verontwaardiging, wat scheppend lijkt, dus ik ben zeer benieuwd.

Waak voor het redderssyndroom: mensen hoeven niet gered te worden.

De revolutie IS er al, maar mensen haken niet aan.
Kijk hier bijvoorbeeld:
http://www.basisinkomens.nl/index.php?p ... d=73&tel=0

vele manieren om anders met geld om te gaan, en anders met elkaar om te gaan. En dit is nog maar een topje van de ijsberg, en ook op ander vlak zijn er al vele vele nieuwe keuzes mogelijk.

Maar mensen haken vaak niet aan; mensen wachten op redding. Mensen willen geen nieuwe keuze maken, maar gered worden.
Veel mensen willen niet samen met en samen voor elkaar iets nieuws neerzetten. Mensen willen alleen maar wat 'halen': 'zorg voor mij'.

Vergelijk het maar met 'tegen de JSF zijn':
- de 1 is er op tegen omdat het oorlogstuig is,
- de ander is er op tegen omdat het geld kost, en denkt; IK wil dat geld hebben.
- de ander is er op tegen omdat die dat geld liever aan basisinkomens gespendeerd ziet, waardoor mensen de kracht van hun leven kunnen leven, en dat de wereld in ontspannen staat brengt.
- weer een ander vind 1 en 3, en daarbij nog onnodig dat geld werkt zoals het werkt. We kunnen voor alles wat de mens nodig heeft, gewoon geld creëren, en dat dan langzaamaan weer op laten lossen. Als er door de vergrijzing meer zorg nodig is, wordt er voor de zorg gewoon meer geld gecreëerd. Als er voor onderwijs meer nodig is, idem, etc. etc. Dat kan Nl doen, maar Irak ook. Wat je nodig hebt, kan je zonder meer aan elkaar beschikbaar stellen.

Met 'Gratis' trek je de verkeerde mensen aan. Je creëert een dualistisch pad. Althans, je creëert het niet, want het is er al. Je blijft op hetzelfde dualistische pad.

Zoek mensen, die ZELF wezenlijk voor een andere omgang met geld en mensen willen en durven kiezen. Die mensen zitten door elke bevolkingsgroep heen. Als die mensen samen iets neerzetten, dan kunnen mensen aansluiten.

Aansluiten, betekent ZELF een bewuste keuze maken voor iets totaal anders.

Ik zie in je tekst dat je daar ook wel naar op zoek bent. Toch zie ik ook het redderssyndroom en de erbij horende trek- en duw energie en het 'arme zij en wij perspectief'. Doe het volledig vanuit 'Ik'; IK wil zo met elkaar omgaan, en laat mensen zeer bewust aansluiten, en anders niet.

Alles wat jij wilt, is hier al gerealiseerd:
http://www.basisinkomens.nl/index.php?p ... d=70&tel=0

De mens kan stromen, en dat in volle vrijheid. Geen specifieke subsidieringen, zoals de trein oid.
Maar de basisbehoeften van de mens gewoon voor elkaar beschikbaar stellen.
De rest is aan de vrije mens zelf.

Vraag je af waarom mensen wel/niet aansluiten bij zoiets.

Weersta de verleiding om te redden.
Laat mensen een zeer bewuste keuze maken.
Jij kiest
AstridVanTriet
Bezoeker

Nieuw berichtdoor AstridVanTriet op 30 maart 2009 09:17

@Siriuz Johnny Black

Mooie tekst.

Na het 'weten' en de verontwaardiging, komt het aanspreken van je eigen scheppende kracht.

Ik wil er wel een tekst naast maken, die de kracht in de mens aanspreekt.

Heb je het ook al muzikaal gemaakt?
Jij kiest
AstridVanTriet
Bezoeker

Nieuw berichtdoor BL@DE op 30 maart 2009 09:30

Ik snap je frustratie, en wens je veel succes bij het opzetten van je site. :wink:
BL@DE
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor Siriuz Johnny Black op 30 maart 2009 09:52

@ AstridVanTriet
Ik heb niet alleen texten die alleen de negatieve dingen constateren of bevestigen, maar ik denk dat die wel nodig zijn om mensen te bereiken. Zolang mensen gaan denken, zou het echt, en dan zelf gaan zoeken ben ik blij
Ik heb vele texten die juist inspelen op het opstaan en eigen kracht nemen van je ware potentie
we hebben de kracht, het is alleen nodig dat we hier met zijn allen van bewust worden
nieuwe tijden breken aan, mensen staan wel meer open en ik merk om me heen dat men langzaam bezig gaat met zoeken naar antwoorden; ipv alleen maar doen wat er gezegd word en leven zonder inhoud.

Ik zeg ook niet de waarheid in pacht te hebben, ik zeg alleen ga op onderzoek uit en met zijn allen kunnen we het doen, geen redding van buitenaf, we hebben zelf de boel hier kapot gemaakt, aan ons ook de taak om het op te lossen en hopelijk met hulp

Ik heb sinds kind altijd al gezocht naar de antwoorden van het waarom
die zoektocht is nooit geeindigd.

Ik voel dat er wat staat te gebeuren, wat weet ik niet precies, er zijn vele theorieen.
Omdt ik weet dat je gedachten iets uitzend, en je daarmee co-creert met je medemens
probeer ik me zoveel mogelijk te focussen op positieve zaken
maar ik steek mijn kop ook niet in het zand, ik hou een open mind en maak me bewust van de donkere kant van onze dualistische dimensie.

De musicale opname moet nog gebeuren.
De studio wordt volgende week naar mijn woonplaats gebracht en dan gaan we pas echt hard aan de slag.
Zodra het er perfect opstaat (ja ik ben een perfectionist) komt hij hier op het forum te staan.
Yellow Cosmic Human
Wild card, unseen forces, unexpected change, open system, touch of destiny, interdimensional shift.
Siriuz Johnny Black
Niburiaan XL

Nieuw berichtdoor AstridVanTriet op 30 maart 2009 10:21

@Siriuz Johnny Black,

Ik ben het helemaal met je eens.
Mensen laten zien wat er werkelijk allemaal gebeurt in de wereld, dat vind ik zelf niet negatief.
Waarachtigheid is niet negatief.
Het zijn wel allemaal zeer zeer zeer nare dingen, die in zichzelf vreselijk negatief zijn, maar het ontsluiten van die waarheden zelf, vind ik absoluut niet negatief.

Wel is het zo, dat het momentum voor 'the next step' er al is.
Dat is denk ik ook wat je voelt.
Mensen raken op dit moment 'spontaan' wakker zal ik maar zeggen, en zijn ontvankelijk voor nieuwe inzichten. Wat zijn dan de nieuwe blikken die ze aangereikt krijgen........

Er zijn veel mensen die ontzettend veel geïnvesteerd hebben om waarheden over de buitenwereld aan het licht te brengen.
Zapruder, zaplog, argusoog, niburu, en al hun reactanten.
Enorm belangrijk.

Heb vertrouwen, dat alles wat er ontsloten is aan waarheden, zijn werk gaat doen. Mensen kunnen het vinden op internet. Het loopt niet weg.

Mensen die innerlijk de ruimte voelen voor 'the next step', die zijn nu belangrijk.
Vergelijk het met een diabolo waar we vroeger mee speelden.
Van links naar rechts zie je ons oude bewustzijn zich in meer en meer concentrisch lopende ringen toespitsen richting het centrum van de diabolo, waar we nu aanbeland zijn. Wij weten nu dat we het anders willen, en dat het anders kan.
En nu? Welke keuzes maken we nu vanuit dit centrum van de diabolo?
Rechts van het centrum van de diabolo is voor velen een nog onbekend vlak, ook energetisch gezien, die scheppende eigen kracht.
Onbewuste keuzes zullen ons geheid weer met de linkerkant in de diabolo verbinden. Maar ook het benadrukken dat mensen wakker moeten worden 'via de ellende van de buitenwereld' brengt mensen naar links.

Mensen die al rechts in die diabolo staan, maar toch intensief naar links blijven refereren, gebruiken hun potentieel 'de verkeerde kant op'. (het woord 'verkeerd' maar niet verkeerd interpreteren ;)).

Vanuit de rechter, scheppende kant verbinden, zonder te zeggen: 'Ach, het zat allemaal in jezelf joh, je had gewoon nog niet begrepen dat je positief moet denken'. Niet die luchtbel-opkrik-motivatie spelletjes. De linkerkant altijd nog als helderheid, dat er wel degelijk HEEL wat aan de hand is.

Jouw tekst die je schrijft, vind ik echt mooi en sterk. Jouw tekst staat als het ware in het midden van die diabolo.
Voor de linker kant is er genoeg ontsloten op internet.

Jij hebt blijkbaar de potentie om vanuit het centrum, een stroom naar rechts te leggen. Daar rechts valt er ook nog genoeg te doen. Want vele 'wakkeren' lopen ook maar te dolen, begrijp je.....
Jij kiest
AstridVanTriet
Bezoeker

Nieuw berichtdoor B-Bladluis op 30 maart 2009 10:35

Heerlijk de Strijdlust, die hier van de woorden afstraalt ...
in essentie vallen die naadloos over 50 jaar van mijn knokwerk heen.

Al jong doorZAG ik Leugen en manipulatie en zette daar KOMPROMISLOOS de door mij herkende Waarheid tegenover, of zoals tegenwoordig veelvuldig theoreties gewauweld:
Ik streefde naar de Verandering, die ik wenste ...

Meer dan 50 jaar deed ik mijn ding in relatieve stilte ...
en niet om dat onbeduidend luisje op te hemelen,
maar meer om mogelijk wat Inspirerende beelden te geven, zal het zinvol zijn wat van m'n op KEUZE gestoelde aktiviteiten in woorden hierbij te plaatsen ???
LET WEL: het wordt hier regelmatig gemeld, dat AIVD, ambtenaren en andere volksverraders meelezen ... dus op het gevaar af, dat deze gluipers wegen zullen zoeken om me alsnog en weer te grazen te nemen, ga ik de uitdaging aan -naast vele andere- enkele wapenfeiten te melden ...
FUCK de VERRADERS en IK-loze MEELOPERS !!!
Schijt heb ik aan de op onkunde, boosaardige misleiding, Leugen, macht- en manipulatiegeilheid gestoelde menselijke wetjes, want m'n Innerlijke stem / het geWETEN / de Intuïtie doet Wezenlijkheid /Waarheid herkennen en laat ik leid raad voor handeling zijn.

Hier een enigszins chronologiese opsomming:
Op 13-jarige leeftijd zittend in een klas van het voortgezet onderwijs (lyceum) overviel me plotsklaps een Helderziend tafereel: ik ZAG m'n medeleerlingen omstreeks hun 40e jaar, gehuld in het 3-delig grijs, karrièremakend ... en haakte vanaf dat moment definitief af !!!
'hing' er door ouders en systeem VERPLICHT (!! ??) nog zo'n 1,5 jaar bij ... uiteindelijk manipulerend twee maal 'doublerend' in klas 3 en tot grote Vreugde van school af geschopt.
(achtte me TE intelligent om middels akademiese programmering verminkt te worden !!)

Pa sleepte me naar Philips, waar ik te werk gesteld werd op de efficiency-afdeling.
Na een jaar daar doende geweest te zijn, benaderde de direkteur van de ekonomiese sektor in Eindhoven me met het aanbod op hun kosten een studie ekonomie te doen, daarbij het verzoek formulerend de funktie van afdelingschef van een op te zetten dependance in Tours (Fr.) te aksepteren.
Toen die neurotiese, maar best wel innemende figuur een week later m'n antwoord wilde kennen, kon ik hem melden, dat hij per direkt m'n ontslagpapieren mocht klaar maken, omdat ik NIET te koop ben ...
'k had geen behoefte aan een scheerapparaat, T.V., sloffen, wijf, etc. van Philips .

Werd aansluitend operator bij de centrale administratie van de N.S. (1959/'60)
Imponerend die 'komputers' groter dan een hedendaags fietsenhok met een verwerkingskapaciteit van aanmerkelijk minder dan een mobieltje ... hihi
Een jaar daar vertoefd hebbend, werd me een opleiding programmeur aangeboden
en ook hier herhaalde zich het patroon: maakt U mijn ontslagpapieren maar klaar.
Gedane zaken nemen geen keer ... of wel: later heb ik best wel even spijt van deze beslissing gehad, want de netwerken waren in de eerste jaren zo lek als een mandje, zodat van een bank op Honolulu het gehele konto overgesluisd naar Hongkong en verder uiteindelijk in mijn zak terecht had kunnen komen (Robin Hood) ...
SHIT en JOECH HEI!!!

Heb me daarna niet meer als loonslaaf/produktie-eenheid op de arbeidsmarkt aangeboden
en ben als zelfstandig ondernemer m'n broodje gaan vergaren.

Nondeju ... 't ziet er naar uit, dat dit een langdradig relaas zal worden ...
toch maar even doorzeuren ...

Kreeg in 1969 een aanslag van het staatsroofkonsortium (belasting ... DIENST heet men dat eufemisties je weet wel: Burger SERVICE) ter grootte van fl. 22.700 (een kapitaal toendertijd) over m'n handel in antiek en kuriosa in de jaren '66 en '67 ... nooit betaald, zodat een korting op m'n AOW NU het effekt is ... vrijwel gelijktijdig deponeerde de zich Kinderbeschermers hetenden een rekening van fl. 23.000 voor achterstallige alimentatie ('k was intussen getrouwd en gescheiden geraakt)

Die scheiding had nog een niet onaardig neveneffekt: tijdens de procedure bleek m'n passeporte verlopen en die werd ter verlenging aangeboden ... kreeg ik te horen, dat mij geen nieuw dokument aangereikt werd teneinde onttrekking aan een opgedrongen alimentatiePLICHT te voorkomen ...heb deswege 10 jaar zonder moeten doen ... het grappige was, dat (in overleg) het dokument van anderen 'stelend' ik heel Europa afreisde en 3 maanden in Marokko vertoefde ...
FUCK THE IDIOTS ...
m'n inkarnatie hier in 3D geeft mij (en ieder !!) het Kosmies Recht in VRIJHEID en AUTONOOM de hele Aardkloot te verkennen teneinde door ervaring te groeien in Inzicht !!!

Goed ... die scheiding deed me eind '68 dakloos en zonder inkomen letterlijk in de goot belanden ... na daar 1,5 jaar vertoefd te hebben werd een flink, al jaren leegstaand pand gekraakt en aansluitend nodigde ik de Aardbol verkennende Hippies uit een wijle bij mij te vertoeven ... (zomer '71 telde ik 65 aanwezigen uit 23 landen ... Prachtig)
Hippies gebruikten DRUGS, maar machtgeile betuttelaars beweren, dat dat niet mag !! ??
Ik-lozen wauwelen dat keurig na en eisen dat zij, die hun autonomie en daarbij hun individuele verantwoordelijkheid herkend en erkend hebben, zich aan hun ruggegraatloze idiotie aanpassen ...
Gevolg: regelmatige insluiting in hun strafkampen ... zo vaak, dat een vertwijfelde woningwethouder me op het matje riep met de bewering, dat kraken en 'drug'gebruik verboden is ... wat dat kraken betrof, kon ik de mafketel aanreiken: schop me uit m'n huidig onderkomen, maar loop dan even met me mee, want het eerste het beste leegstaande pand, dat we tegenkomen, zal door MIJ in gebruik genomen worden
en daarbij: man wees blij, dat ik die door jullie zo verdoemde Hippies en druggebruikers op één plek koncentreer, zodat je ze naar jullie zieke willekeur te grazen kunt nemen ... hetgeen hem in beraad met z'n handlangers plaatsend, me nog enkele jaren respijt verschafte ...
Bij hen en bij mij bereikte zomer 1972 dit gesodemieter een klimaks (meisjes met rode haren .. was de tophit, die dagelijks door de bajes schalde) ... 'k had hier en daar EN bij de zgn. sociale dienst wat ruitjes ingetikt, omdat ik - toen ik ten einde raad niet langer voedsel wilde 'stelen' - een weigering inkasseerde in plaats van wat ruilmiddel (geld).
Teneinde me te elimineren werd een Krankzinnigheids-onderzoek ingesteld, hetgeen me 2 maanden cellulaire insluiting bezorgde.
Was enerzijds VETTE SHIT !!!, maar anderzijds een Juweel van een Ervaring, want de 'piekervaring', die mij ten deel viel, joeg m'n intelligente naar onmeetbare hoogten, zodat met veel egards en een verklaring BESLIST NIET KRIMINEEL na de VRIJ-lating de zomerzon me toejuichte.

Begin 1973 tijdens een 3 maanden durende verkenning in Marokko, sloot men het pand.
Het leukste en meest intrigerende voorval daar maakte van mij één van de eerste Laaglandse jongerencentrum-huisdealers in hash en wiet (voorlopers van de 'koffieshops') .
NIET om het dealerschap, maar meer om de hypokrisie te duiden !!!
In Marokko kreeg ik namelijk ongemak met een aap in een pakkie (politie), die met een pijp kief in z'n klauwen mij aanhield, omdat ik een flesje bier bij me had.
(Mohammed heeft (terecht) het overmatig nuttigen van alkoholhoudende dranken ontraden.)
Het maffe was, dat terugkerend in dit laaglands gekkenhuis je met een joint aangehouden wordt door alkohol zuipende apen.
Goed: met de staf van dat jongerencentrum was overeengekomen, dat zij voor een advokaat zouden zorgen en ik lichtte de 'burgervader', politiekommisaris en officier van justitie in, dat als ze de plaatselijke dealer wensten te vatten ze mij moesten hebben.
Nou ... dat heb ik geweten !!! hihi
Ze rolden bijna dagelijks over de vloer ... of wel 7X in 1,5 jaar vielen ze bij me binnen ... donderden me dan 4 dagen in voorarrest en haalden alles overhoop ...
één keer zo mooi !!! (de woning stond op de nominatie gerenoveerd te worden) ... deuren en ramen waren uit de sponningen gelicht om in de spouw te neuzen ... vloeren opgebroken, etc., etc. ... of wel: huis onbewoonbaar, hetgeen me noopte een maand lang 's avonds na de handel het bos in te scheuren en onder een boom m'n slaapzak te spreiden op m'n daartoe aangeschafte Turkse tapijtjes ... de 'goden' waren me gunstig gezind, want na een maand betrok ik een andere woning en dezelfde dag begon het te regenen ... JOECH HEI!!!

Kwaadaardig giftig werden die monsters, want niet 1X scoorden ze belastend materiaal ... hihi

Na deze best wel vermoeiende, maar suksesvolle (gedoogbeleid resulteerde) eskapade trok ik me enkele jaren terug op de Groningse klei om me - teneinde m'n selfsupporting-kennis en ervaring uit te breiden - in het biologies telen van groenten, kleinfruit en WIET te bekwamen ... runde op den duur voor een 'Natuur'winkel 1,5 hektare met 80 biologies-dynamiese gewassen in wisselstruktuur ...

Echter: het saaie ritme van elk jaar opnieuw zich herhalende aktiviteiten kwam me de strot uit ...
wat een achterlijke kreatie is dit 3D gebeuren in essentie ...
kontinu knokken met ALLE elementen om die zak met botten aan de praat te houden
en dat ZEKER in de verwrongen struktuur, waarin door Valse, misleidende idioten het LEVEN tot een Hel verworden is, terwijl als we als MENS naast MENS zouden staan -delend en strelend- we aanmerkelijk meer Groei, Vreugde en Geluk kunnen beLEVEN.
'k mag lijen, dat 2012 de verwachte nooduitgang biedt ....

Intens werd gezocht naar een bezigheid, die zinvol genoeg geacht kon worden om energie in te steken EN die een beetje binnen het kader van de WETJESgekte zou vallen, want van dat gedoe in die betonnen hokken met bewapende demonen voor de deur, was voor mij de sjeu onderdehand wel af.
Gevolg is wel, dat ik die zombies intussen rauw lust !!!

De 'goddeloze' vernietiging en uitbuiting van Moeder Aarde door o.a. verspilling van grondstoffen bood een zinvol te achten alternatief en vanaf 1981 werd energie gestoken in recycling van huishoudelijke goederen en materialen ...
hier in het oosten werd in samenspraak met initiatiefnemers uit vooral Hardenberg, Kampen en Emmeloord gebrainstormd over gescheiden inzameling van grondstoffen, hetgeen uitmondde in een verzoek van ambtenaren een inzamel-systeem uit te denken ...
Persoonlijk was ik Blij, dat zij de invulling van ons overnamen, want zij bevoordelen zichzelf sowieso, terwijl partikuliere aanpak eindeloos moet soubatten voor wat ondersteunende bijdrage ... daarbij is het opzetten van een dergelijke organisatie een puist werk, waar IK nou niet direkt de lust toe gevoelde.
Bijna 15 jaar werd met sukses een self-supporting Kringloopbedrijf met 10 betaalde medewerkers gerund en de gescheiden inzameling kent intussen een bijna landelijke dekking ...
ben deswege best wel tevreden met mede mijn initiatief en bijdrage !!!
WEES de Verandering, die je wenst !!!

Goed ... zo kan ik nog wel een paar pagina's doorgaan ... één voorval wil ik nog wat woorden geven:
toen ik 18 werd (1960) was er sprake van militaire dienstPLICHT (?).
Zoals je begrijpen zult ben ik 100% tegen moorden, dus het gebruik van wapens ...
en toen meenden ze me te kunnen verPLICHTen moordtuig te hanteren ???
Bij de keuring liet ik die monsters dus weten, dat diegene, die mij een wapen in de handen zou drukken door MIJ ter plaatse afgeschoten zou worden !!!
Men begreep, dat ik bij het woord immer de daad voeg ... en werd afgekeurd !!!

In die zin heb ik tientallen jaren in Stille eenzaamheid wat kleine suksesjes geboekt ... het maakte me niet blij, want ik ZAG de geprogrammeerde zombies Moeder Aarde en het Haar bevolkend Leven steeds grondiger ruïneren en moest met oceanen aan tranen in m'n ziel konstateren, dat de verwachting, dat de massa Wakker geschud kan worden een hopeloze illusie is.

Ben intussen best wel Verheugd te zien, dat wat meer vooral jonge Mensen in de gaten hebben,
dat de tijd dringt en daarom naarstig zoeken naar manieren om uit de Matrix te geraken.
Bij deze mijn 100% support ... in woord en daad.

Het door incestueuze demonen (ROTHSCHILD !!!) gebouwd zionisties imperium dient met de grond gelijk gemaakt te worden !!!
Een eerste stap daartoe is het onklaar maken van elektriciteits-verdeelcentra en vernietiging van centrale databases van persoonlijke gegevens.

Nogmaals !!! dit epistel dient niet te laten zien wat een grootse Bladluis IK BEN,
maar om te inspireren, want als JIJ KOMPROMISLOOS JOUW KEUZE bepaalt,
Kreëer je in kleine stapjes de Verandering, die je voor ogen hebt ...
met meerderen SAMEN kunnen wat groter Verandering realiseren !!!
MAAR, daar is DOODs-verachtende MOED voor nodig !!!

want hele horden Verraders (ambtenaren, militairen, polizei, etc.) hebben voor een handjevol bloedgeld hun ziel aan de zionistiese demonen verkocht
en schromen NIET je met hun geavanceerd moordtuig om zeep te helpen !!!

In WAARHEID en met GENEGENHEID MOED en KRACHT gewenst :hearts: :hearts: :hearts:
Bladluis, telepaties sjennelende afstandhealer
etheriese velden observerend in de morfegenetiese akasha
B-Bladluis
Niburiaan

Nieuw berichtdoor AstridVanTriet op 30 maart 2009 10:44

B-Bladluis schreef:IK-loze MEELOPERS !!!

Mooie!

En hier nog een moderne Robin Hood:
http://www.parool.nl/parool/nl/287/Biza ... rmen.dhtml
:smile:
Jij kiest
AstridVanTriet
Bezoeker

Volgende

Keer terug naar Algemene Discussie